Relaxare la birou


Dacă lucrezi la birou este foarte importantă „poziţia” în care stai, atât în timpul sarcinii, cât şi după naştere.

Alege-ţi un scaun care să fie la înălţimea potrivită: tălpile trebuie să stea întinse pe podea sau pe un suport pentru picioare.

Ai grijă ca mijlocul să-ţi fie susţinut. Biroul e bine să aibă înălţimea potrivită pentru scaun. Dacă lucrezi la calculator, aşază ecranul în faţa ta, nu într-o parte. Şi cel mai important, nu sta prea mult pe scaun! La fiecare 20 de minute, ridică-te, întinde-te puţin şi plimbă-te prin cameră.

Cel mai simplu şi mai util sfat pe care îl poţi primi este să te relaxezi! Relaxarea este esenţială ca să ai o sarcină uşoară.

Cu toate acestea, odihna este „exerciţiul” cel mai puţin folosit. Unele femei chiar nu ştiu să se relaxeze. Întinde-te pe pat pe spate sau pe o parte (dacă sarcina este în lună mare) şi respiră încet şi regulat.

Vei simţi că mintea ţi se goleşte de gânduri şi tot corpul se va relaxa. Mai poţi încerca – tot în această poziţie – să-ţi eliberezi corpul de tensiune (începând cu picioarele şi urcând uşor), relaxând fiecare părticică.

După aceea, mai stai culcată încă 10 minute.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: