Relaxare la birou


Dacă lucrezi la birou este foarte importantă „poziţia” în care stai, atât în timpul sarcinii, cât şi după naştere.

Alege-ţi un scaun care să fie la înălţimea potrivită: tălpile trebuie să stea întinse pe podea sau pe un suport pentru picioare.

Ai grijă ca mijlocul să-ţi fie susţinut. Biroul e bine să aibă înălţimea potrivită pentru scaun. Dacă lucrezi la calculator, aşază ecranul în faţa ta, nu într-o parte. Şi cel mai important, nu sta prea mult pe scaun! La fiecare 20 de minute, ridică-te, întinde-te puţin şi plimbă-te prin cameră.

Cel mai simplu şi mai util sfat pe care îl poţi primi este să te relaxezi! Relaxarea este esenţială ca să ai o sarcină uşoară.

Cu toate acestea, odihna este „exerciţiul” cel mai puţin folosit. Unele femei chiar nu ştiu să se relaxeze. Întinde-te pe pat pe spate sau pe o parte (dacă sarcina este în lună mare) şi respiră încet şi regulat.

Vei simţi că mintea ţi se goleşte de gânduri şi tot corpul se va relaxa. Mai poţi încerca – tot în această poziţie – să-ţi eliberezi corpul de tensiune (începând cu picioarele şi urcând uşor), relaxând fiecare părticică.

După aceea, mai stai culcată încă 10 minute.