Contra durerilor de umeri şi gât


Poziţia corpului se modifică o dată cu avansarea sarcinii, iar gâtul şi umerii preiau şi ei o parte din greutate/tensiune.

Însă cel mai frecvent suferă de dureri de gât şi spate proaspetele mămici, din cauza poziţiei pe care o adoptă în timpul alăptării.

Ca să te simţi mai bine, fă următoarele exerciţii în serii de câte 5, de câte ori doreşti.

Vor reduce tensiunea acumulată în aceste zone şi te vei simţi incomparabil mai bine.

  • Stai în picioare sau şezând, cu umerii cât mai relaxaţi. Apleacă-ţi capul spre umărul drept cât mai mult posibil, revino la poziţia iniţială, apoi apleacă-l spre umărul stâng. Repetă pentru fiecare parte. Este foarte simplu şi eficient.
  • Coboară bărbia în piept, apoi revino la poziţia normală (capul drept). Cu privirea drept înainte, ridică uşor umerii spre urechi, apoi coboară-i lent şi relaxează-i până îi simţi „căzuţi”. Repetă de câte ori vrei.
  • Ridică umerii şi roteşte-i uşor spre anterior de 5 ori. Ridică din nou ambii umeri şi trage-i uşor spre spate şi în jos, împingând sânii înainte.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: