Ce să NU faci cât eşti gravidă


 

  1. Nu face mişcări sacadate, sărituri şi răsuciri – acest tip de activităţi solicită şi mai mult încheieturile şi zonele corpului care sunt deja supraîncărcate de greutatea crescută din timpul sarcinii şi sunt afectate de schimbările hormonale.

  2. Nu face schimbări rapide de direcţie forma corpului şi centrul său de greutate se schimbă în mod continuu pe măsură ce avansează sarcina, ceea ce duce la un echilibru mai precar al organismului.

  3. Nu sta pe spate după primul trimestru de sarcină poziţia culcat pe spate poate restricţiona fluxul de sânge al uterului care se măreşte. Dacă în timp ce stai pe spate ai simptome ca ameţeală, greaţă sau ţi se taie respiraţia, întoarce-te pe partea stângă.

  4. Nu face exerciţii care reduc spaţiul plămânilor – acestea includ ghemuirile sau aplecările în faţă cu capul în jos.

  5. Nu face exerciţii sau activităţi care afectează structura de încheieturi ale şoldului/pelvisului – printre acestea sunt ridicările extreme sau rapide ale picioarelor.

  6. Nu desfăşura activităţi care pot produce traume în zona abdominală.

  7. Nu participa la activităţi competitive, pe care nu le cunoşti suficient.

  8. Nu-ţi ţine respiraţia în timpul exerciţiilor fizice.

  9. Nu face exerciţii fizice pentru a slăbi în timpul sarcinii.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: