E primavara si azi, 1 martie 2012, s-a născut un… Sâmburel!


Bîrrrrr! Ce frig a mai fost…Asta da iarna de neuitat! Şi ce greu mi-a fost să scot căpşorul din nămeţi!

Hei, bună! Bine v-am găsit! Eu sunt Sâmburel, şi sunt încântat să vă întâlnesc! Am venit la voi cu treabă şi sunt prietenul vostru. Al tuturor celor care iubiţi natura, pentru că eu sunt parte din ea. Am venit să vă fiu prieten şi ghid într-o uimitoare călătorie în care am să vă tot aduc veşti din lumea asta mare în care trăim. Pentru voi am să adun informaţii şi am să le împărtăşesc cu voi.

De-aţi ştii câtă treabă vom avea noi, împreună… Vreau să mă ajutaţi să fac planeta mai frumoasă, mai curată, mai sănătoasa şi mai… verde. Dar fără voi nu aş putea, fără voi aş fi neputincios.

Ştiu sigur că, deşi sunteţi micuţi – aşa ca mine ! -, sunteţi puternici şi mai cu seamă inimoşi. Vom creşte împreună – eu, voi şi pădurile pe care le vom planta – şi o să arătăm tuturor de ce suntem în stare.

Sunt aşa de mândru că îmi sunteţi prieteni… Eu vă promit că n-am să vă dezamăgesc! Nici voi pe mine, nu-i aşa ?!

O sa va aduc vesti in fiecare saptamana! Ne vedem si ne auzim cu ajutorul parintilor si educatorilor vostri (articole saptamanale pe www.micsiecologist.ro )

PS: Ţineţi minte! Pe 1 martie, este ziua mea de naştere. O dată cu primăvara! La mulţi ani împreună! Yupiiiiii!!!

Lasă un răspuns

