Plimbare si miscare


Mersul pe jos este extrem de benefic pe tot parcursul sarcinii, chiar si in trimestrul trei, atunci cand multe alte sporturi sunt interzise. In plus este extrem de usor de „practicat”, mai ales daca esti foarte ocupata si nu ai timp sa mergi la aerobic sau la un bazin de inot.

Pentru a te mentine in forma ai nevoie de 30 minute de mers pe jos in fiecare zi, iar in trimestrul al treilea poti reduce la 20 minute. Sunt insa cateva lucruri pe care trebuie in permanenta sa le ai in vedere:

  • Incalta-te cu pantofi usori, fara tocuri.
  • Hainele trebuie sa fie si ele lejere, din bumbac.
  • Bea lichide.
  • Nu merge pana te dor picioarele sau pana nu mai poti respira.
  • Mergi pe drumuri amenajate, fara damburi sau gropi.

Pana in luna a cincea iti este permis chiar si sa mergi pe bicicleta, cu conditia sa te pricepi foarte bine la asta si sa nu depasesti „o portie” de 30 de minute de plimbare, de doua ori pe saptamana. In niciun caz nu te apuca sa inveti sa mergi pe bicicleta in perioada in care esti insarcinata!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: